דולגופיאט - אורן אהרוני A Twitter ארטיום דולגופיאט פתח את אליפות אירופה בתרגיל הקרקע עליו קיבל ציון של 14 933 נקודות ומדורג נכון לעכשיו במקום השני : חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף:

דולגופיאט - אורן א×"רוני A Twitter ארטיום ×"ול×'ופיאט פתח את אליפות אירופ×" ×'תר×'יל ×"קרקע עליו קי×'ל ציון של 14 933 נקו×"ות ומ×"ור×' נכון לעכשיו ×'מקום ×"שני : חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף:. דולגופיאט הוא אחד שלא מדבר הרבה ובטח לא מרים את הקול. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים. דולגופיאט קיבל את המתנה הגדולה ביותר: ארטיום דולגופיאט חגג את הזכייה. דולגופיאט הוא זה שקיבל משטילוב את מה ששחר צוברי, נמרוד משיח ולי קורזיץ קיבלו מגל פרידמן ומעמית ענבר.

האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. לגדול לצד אלוף אמיתי ולראות איך הוא מגיע לטופ. דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שהציב אותו בפסגה. הוא סומן כספורטאי הבכיר מבין 90 ספורטאי המשלחת.

K Vco7sjujncam
K Vco7sjujncam from img.haarets.co.il
Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. דולגופיאט הוא אחד שלא מדבר הרבה ובטח לא מרים את הקול. ההורים שנפרדו, הקשיים, הדירה הקטנה והזוגיות. דולגופיאט הוא זה שקיבל משטילוב את מה ששחר צוברי, נמרוד משיח ולי קורזיץ קיבלו מגל פרידמן ומעמית ענבר. עשית היסטוריה גדולה והבאת לנו גאווה ענקית. | ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית הזהב 🥇ומביא המון כבוד למדינת ישראל , התקווה נשמעת בטוקיו , מרגש ביותר 🇮🇱#פוריו #אולימפיאדה #טוקיו2020 #אהבה #foryou | 🇮🇱🇮🇱 | גאווה. חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: אני עדיין בשמיים, מאוד מתרגש.

רגע לפני הנסיעה לאולימפיאדת טוקיו, נפגש ראש העיר רז קינסטליך עם נציגי ראשון לציון באולימפיאדה:

דולגופיאט התייחס גם הוא לזכייה המרגשת, והודה למשפחתו ולמאמניו על התמיכה בו: אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. עצרתי לדקה את ישיבת הממשלה והתקשרתי לברך את ארטיום דולגופיאט על ההישג המדהים שהביא למדינת ישראל באולימפיאדת טוקיו ארטיום, מברוק! בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. האמת שעשיתי תרגיל לא הכי טוב שלי והייתי לחוץ שזה לא יספיק למדליה. כאילו לא מספיקה העובדה שהוא בדיוק הגיע לרגע השיא של חייו, הוא גם נאלץ להתמודד עם שלוש מהדורות חדשות ועוד שמונה אתרים שרק רוצים לשמוע את מה שיש לו להגיד. פתאום נפלה עליי עייפות, אבל זו עייפות כל כך כיפית אחרי המדליה. זה היה החלום הכי גדול שלי ואני מקווה שאמשיך לייצג את ישראל בכבוד ולהביא. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר: ההורים שנפרדו, הקשיים, הדירה הקטנה והזוגיות. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. עשית היסטוריה גדולה והבאת לנו גאווה ענקית.

אני עדיין בשמיים, מאוד מתרגש. היו תקופות שלא יכולתי לקנות נעליים. | אולג דולגופיאט פורץ בבכי בשיחה ראשונה עם ארטיום אחרי הזכייה #טוקיו2020 #רוחאולימפית 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; דולגופיאט (24) היה האס של הוועד האולימפי עוד לפני המשחקים.

6h7lah Nw8fmgm
6h7lah Nw8fmgm from cdn.be106.net
ביום ראשון 1.8 יעלה ארטיום דולגופיאט לשלבי גמר ההתעמלות בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. לפי האתר olympic medal predictions: ארטיום דולגופיאט חגג את הזכייה. 17 שנה אחרי הזהב של גל פרידמן, ארטיום דולגופיאט ניצח בגמר האולימפי, זכה במדליה היסטורית בהתעמלות ועמד בראש הפודיום. האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר:

האלוף האולימפי השני בתולדות ישראל, ובאחד הענפים החשובים ביותר:

המתעמל ארטיום דולגופיאט זכה במדליית הזהב בגמר הקרקע. | אולג דולגופיאט פורץ בבכי בשיחה ראשונה עם ארטיום אחרי הזכייה #טוקיו2020 #רוחאולימפית ארטיום דולגופיאט כנראה לא היה עייף כל כך בחיים. זה היה החלום הכי גדול שלי ואני מקווה שאמשיך לייצג את ישראל בכבוד ולהביא. דולגופיאט הוא אחד שלא מדבר הרבה ובטח לא מרים את הקול. היו תקופות שלא יכולתי לקנות נעליים. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. כשהוא מדבר, אתה מרגיש שאתה שומע ריאיון עם ליאו מסי. לגדול לצד אלוף אמיתי ולראות איך הוא מגיע לטופ. לפי האתר olympic medal predictions: פתאום נפלה עליי עייפות, אבל זו עייפות כל כך כיפית אחרי המדליה. לינוי אשרם, שגיא מוקי וקטי ספיצ'קוב שמדורגים מעליו בפרוייקט המדליות הזה, מוכרים הרבה יותר ממנו וגם פיטר פלצ'יק ואורי ששון יגרמו לכם לסובב את הראש, אבל. (@walla.official) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי.

דולגופיאט ברגע הפציעה בבאקו (מערכת one) למזלו הוא יצא מזה, ושבעה חודשים לאחר מכן דולגופיאט זכה בתואר סגן אלוף העולם, אבל האירוע הזה היה יכול להיגמר אחרת. אופיר דיין, פיטר פלצ'יק, לינוי אשרם, ארטיום דולגופיאט, ודיאנה ויסמן על מנת לאחל להם בהצלחה. בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. לפי האתר olympic medal predictions: דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק שבאוקראינה, ובגיל שש נכנס לראשונה לאולם ההתעמלות בזכות אביו, שגם בצעירותו עסק בהתעמלות מכשירים.

Ukhsxvwo8hpb6m
Ukhsxvwo8hpb6m from photo.one.co.il
מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. ארטיום דולגופיאט חגג את הזכייה. חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: בגיל 12 הוא עלה לארץ וישר המשיך בענף באגודת מכבי תא תחת שרביטו. דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שהציב אותו בפסגה. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; במהלך השבוע חשבתי כמה שפחות על המדליה כדי לא להלחיץ את עצמי, אבל האנשים מסביבי ידעו שאני יכול ותמכו בי. (@walla.official) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי.

במהלך השבוע חשבתי כמה שפחות על המדליה כדי לא להלחיץ את עצמי, אבל האנשים מסביבי ידעו שאני יכול ותמכו בי.

ארטיום דולגופיאט העניק היום למדינת ישראל מדליית זהב שנייה בהיסטוריה וראשונה אחרי גל פרידמן באתונה 2004. מתעמל המכשירים הישראלי ארטיום דולגופיאט זכה מדליית זהב היסטורית. היו תקופות שלא יכולתי לקנות נעליים. הוא נפל על הצוואר במהלך תרגיל קרקע והיה חייב. אם ארטיום דולגופיאט יעבור מולכם ברחוב, קרוב לוודאי שלא תזהו אותו. דולגופיאט עלה לגמר תרגיל הקרקע בטוקיו אחרי שסיים ראשון את שלב המוקדמות עם ציון מרשים של 15.200 וכשהוא הפייבוריט לזכייה על פי כל סוכניות ההימורים, וקבע ציון של 14.933 שהציב אותו בפסגה. Idf.soldi (@idf.soldi) has created a short video on tiktok with music צליל מקורי. לגדול לצד אלוף אמיתי ולראות איך הוא מגיע לטופ. חשבתי כבר שהלך הכל, עכשיו המטרה זהב נוסף: אני עדיין בשמיים, מאוד מתרגש. דולגופיאט הוא זה שקיבל משטילוב את מה ששחר צוברי, נמרוד משיח ולי קורזיץ קיבלו מגל פרידמן ומעמית ענבר. 6 מאיות הפרידו בין דיאנה ויסמן ממכבי הישגים ראשון לציון לחצי הגמר בריצת 100 מ'; ארטיום דולגופיאט כנראה לא היה עייף כל כך בחיים.

Posting Komentar

0 Komentar